Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Tue 16 May 2000 - 22:13:00 MET DST

Błażej Cieliński <blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Ogolna refleksja : latwo jest uciekac z tonacego statku, trudniej probowac
> go ratowac.
Ten Twoj statek tonie odkad pamietam. Ostatnio znowu zanurzenie wzroslo
:-)))

> Kazdy ma prawo wybrac swoja wlasna droge......,
No to zdecyduj sie! Mam to prawo czy nie?

>...... ale dla mnie czlowiek, ktory ucieka z wlasnego kraju, to poprostu
ZDRAJCA.
Dla mnie czlowiek, ktory pisze to powyzej jest kretynem. :-))
Dla mnie czlowiek, ktory czeka, az go tonacy statek wciagnie jest debilem.
:-))
Dla mnie czlowiek stojacy po kolana w gownie jest idiota :-)))

> Rownie latwo jest siedziec z zalozonymi rekami tam za oceanem i najezdzac
na
> Polske ile wlezie.
O, zebys wiedzial jak latwo! I jak przyjemnie! :-)))

> A moze skoro macie tyle $$$, to przyjedzcie robic tu
> drugie USA, panowie Obywatele Swiata!
To znaczy oddac Wam, bandzie leniwych debili na tonacym statku, nasze ciezko
zarobione dolary? :-)))

> Moze zamiast narzekac, robcie cos. Od
> mowienia jak jest zle, lepiej nie bedzie. Przyznaje, wspaniale nie jest,
ale
> apeluje do wiecznych malkontentow : zamilknijcie. I tak nie pomozecie,
wiec
> chociaz nie przeszkadzajcie.
Komu nie przeszkadzajcie? Tobie? A Ty cos robisz?

> Patriotyzm, hmmm, jak wszystkie inne tradycyjne wartosci - rodzina,
religia,
> ojczyzna, itp. itd. jest obecnie wysmiewany. To dobrze, ze sa jeszcze
ludzie
> dla ktorych one sie licza.
Tacy jak ty, po seminarium duchownym? :-))))

> W tonie wypowiedzi niektorych osob wyczuwam oportunizm i konformizm.
A ja w Twoim ksenofobie i "ciemnogrodztwo"

> PS. Prezydent podpisal nowa ordynacje wyborcza, ktora pozwala glosowac
> Polakom mieszkajacym za granica w wyborach. Widze, ze to blad. Z gory
> przepraszam wszystkich patriotycznie nastawionych Polakow poza granicami,
> ale wydaje mi sie wielu "za oceanem" zatracilo poczucie polskosci i nie
> zasluguja na prawo wybierania szefa panstwa.
Gdyby ci patriotycznie nastawieni Polacy za oceanem mieli wczesniej prawo
glosowania to nie takiego prezydenta byscie mieli. Ale widac, ze Ci z nim
dobrze :-))
Zycze dobrego zycia, kolego!

W.