Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 22:14:15 MET DST

Błażej Cieliński <blazej7_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ogolna refleksja : latwo jest uciekac z tonacego statku,
trudniej probowac
> go ratowac. Kazdy ma prawo wybrac swoja wlasna droge, ale dla
mnie czlowiek,
> ktory ucieka z wlasnego kraju, to poprostu ZDRAJCA.

cięzkie słowa cisną mi się na usta... wkurzyłeś mnie. Sa kilka
lat życie samo zacznie weryfikować twoje ksenofobiczne poglady.

> Patriotyzm, hmmm, jak wszystkie inne tradycyjne wartosci -
rodzina, religia,
> ojczyzna, itp. itd. jest obecnie wysmiewany. To dobrze, ze sa
jeszcze ludzie
> dla ktorych one sie licza.

Wkurzyłeś mnie podwójnie! Wszak należę przeciwników religii,
tradycji. Ojczyzną moją jest Europa Zjednoczona, a rodziną cały
świat.

> W tonie wypowiedzi niektorych osob wyczuwam oportunizm i
konformizm.
> PS. Prezydent podpisal nowa ordynacje wyborcza, ktora pozwala
glosowac
> Polakom mieszkajacym za granica w wyborach. Widze, ze to blad.
Z gory
> przepraszam wszystkich patriotycznie nastawionych Polakow poza
granicami,
> ale wydaje mi sie wielu "za oceanem" zatracilo poczucie
polskosci i nie
> zasluguja na prawo wybierania szefa panstwa.

zamaist rzucać mięsem powiem tylko PLONK bo nie chcę więcej
widzieć podobnego buractwa.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
IRC #ciechanow #pecet #komputery #komp