Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 18:24:45 MET DST

Madafaka <libner_at_idirect.com> wrote in message
> No to zdecyduj sie! Mam to prawo czy nie?
Przeciez napisalem, ze masz prawo. A ja mam prawo uwazac, co uwazam.

> jest kretynem. :-))
> jest debilem. :-))
> jest idiota :-)))

Gratuluje dobrego nastroju. Pan Madafaka (Przy okazji, podaj swoje
prawdziwe imie i nazwisko, Panie Odwazny. Fajnie jest byc anonimowym. Pod
wlasnym nazwiskiem trzeba by wziac odpowiedzialnosc za to co sie mowi, pod
pseudonimem nie ma takiej koniecznosci.) jak zdazyl juz to udowodnic w
innych watkach bardzo lubi uzywac wulgaryzmow. Wybaczy Pan ale ja w dyskusji
na poziomie szamba z uzyciem grupy wyrazow najczesciej pomijanych w
slownikach uczestniczyl nie bede. Oto dzisiejszy swiat - swiat pelen
chamstwa.

> na
> O, zebys wiedzial jak latwo! I jak przyjemnie! :-)))
Brak mi slow. Najlepiej nic nie odpowiem. Z tym trudno polemizowac.

> Komu nie przeszkadzajcie? Tobie? A Ty cos robisz?
Jest taka fraszka Kochanowskiego. Zacytuje fragment "lepsze moje [fraszki]
niz twoje bo ty ich nie czynisz"

> Tacy jak ty, po seminarium duchownym? :-))))
Jeszcze raz gratuluje dobrego humoru. Zapewniam, ze nie po seminarium
duchownym. Przy okazji, cierpisz Pan na eklezjofobie.

> A ja w Twoim ksenofobie i "ciemnogrodztwo"
ksenofobia to niechec wobec obcych. Prosze mi przytoczyc moja wypowiedz,
ktora o niej swiadczy.

> Gdyby ci patriotycznie nastawieni Polacy za oceanem mieli wczesniej prawo
> glosowania to nie takiego prezydenta byscie mieli. Ale widac, ze Ci z nim
> dobrze :-))
> Zycze dobrego zycia, kolego!
Dobrze mi z Prezydentem, ktory reprezentuje pewien poziom. Poprzedni
zaslynal z paru tekstow, ktore Prezydentowi RP nie przystaja. Ze przypomne
tylko : "Jak uderze, to szczeka opadnie" - po I turze wyborow 5 lat temu o
Kwasniewskim. Zreszta, co ty wiesz o Polsce? I bardzo dobrze mi z tym
Prezydentem.