Re: P y t a n i e: Spiryt + AMD K5 133 i 40 RAM... pojdzie to?

Autor: wildi (wildi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 16:51:51 MET DST

--------------D2A70578090E2B7AF9E32DBD

Rafal Wojnar wrote:

> [...]
>
> A moze mowimy o roznych modemach?
>
> Rzucmy okiem na strone Zoltrixa
> (http://www.zoltix.com/products/_index/index.htm)
> gdzie w opisie modemu FMHCF56i (Spirit) napisano:
>
> System Requirements
>
> Pentium-100 or faster CPU
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ <----------- ani slowa o MMX
> 8 MB RAM, (16 MB recommended)
> One free PCI Rec 2.1 compliant slot
> CD-ROM Drive is required for software installation
> Hard disk with at least 10 MB of free disk space
> Microsoft Windows 95/98
>
> Najlepiej wiec chyba sprawdzic "w praniu"... :)

I zaczynamy od punktu wyjscia....:-)
Z trzech wymienionych przeze mnie modeli (przypomne Phantom Cobra Spirit)
najrozsądniejszym wyborem (inaczej Najmniejsze zło) to spirit który nie
wnikajac w szczegtóły jest z tych trzch najlepszy co CIĄGLE nie zmienia
faktu, że ma takie a nie inne wymagania sprzetowe.
Next case.... dlaczego ja to kupiłem...?? Poniewaz sam nie specjalnie sie
znałem a potem było już za późno. Na szczęście znajomy sprzedawca przy
zakupie zapytał sie o MOC obliczeniowa mojego sprzeętu i powiedział że z
jego dość długiego doswiadczenia wynika że takie cudeńka pracują w miare
normalnie dopiero z prockiem P 200 MMX.
Next case... Mówimy o wymaganiach minimalnych ... win 9X daje sie uruchomić
na 486 ( o próbach na 386 nie słyszałem a może ktoś słyszał???) i co z
tego...????

 No, to chyba rozstrzygnie część z twoich problemów...

Pozdrowienia

--------------D2A70578090E2B7AF9E32DBD

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;