Re: P y t a n i e: Spiryt + AMD K5 133 i 40 RAM... pojdzie to?

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 08:57:16 MET DST

> I zaczynamy od punktu wyjscia....:-)
> Z trzech wymienionych przeze mnie modeli (przypomne Phantom Cobra
> Spirit) najrozsądniejszym wyborem (inaczej Najmniejsze zło) to spirit
> który nie wnikajac w szczegtóły jest z tych trzch najlepszy co CIĄGLE
> nie zmienia faktu, że ma takie a nie inne wymagania sprzetowe.

...czyli P 100 (bez MMX) i faktem jest, ze na P 120 chodzi bez
**__ZADNYCH__** problemow. I tak tez jest napisane na pudelku:
Pentium 100 lub szybszy + Win9X oraz: "Nowoczesny chipset DSP
Rockwell'a sprawia, ze faksmodem nie obciaza procesora glownego
i ma niewielkie wymagania sprzetowe". Czyli wszystko gra :)

A problem sie wzial stad, ze mowimy o roznych modemach.
Moj to FMHCF56i czyli z chipsetem HCF, w ktorym jest
procesor sygnalowy (DSP) przez co modem nie obciaza dodatkowo
procesora. Twoj posiada zapewne chipset HSP, ktory znacznie
obciaza procesor.

> No, to chyba rozstrzygnie część z twoich problemów...

Tylko, ze ja nie mam problemow, bo ten modem u mnie dziala :))

I wreszcie odpowiedz na pytanie w temacie:
Jesli Spirit FMHCF56i to powinien dzialac, ale z AMD to
nigdy nie wiadomo... ;)

Najlepiej pozyczyc od kogos znajomego wlozyc do kompa
i sprawdzic.

Milego dnia :)
Rafal