Re: P y t a n i e: Spiryt + AMD K5 133 i 40 RAM... pojdzie to?

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 16:26:26 MET DST

A jakze, uparty... ;)

> Jak powszechnie wiadomo jest to tzw Win modem....czyli rozwiązanie
> programowe a nie sprzetowe, a co za tym idzie posiada ogromny apetyt
> na moc obliczeniową procesora.

Ale ja przeciez nie mowie, ze nie jest to WinModem... :)
Przedmiotem dyskusji sa minimalne wymagania sprzetowe/programowe.

> Ja niestety jestem posiadaczem takiego czegoś [ciach]

To po co kupowac toto i narzekac potem?

> [ciach] taki Spirit Cobra
> lub inne cudeńko tego typu to zarzynanie procesora (a jak to ci poszło
> na P120 bez MMX to chyba najstarsi górale nie wiedzą - Mam na pudełku
> wyraźnie napisnae P166 MMX ; AMD 200 or faster)

A moze mowimy o roznych modemach?

Rzucmy okiem na strone Zoltrixa
(http://www.zoltix.com/products/_index/index.htm)
gdzie w opisie modemu FMHCF56i (Spirit) napisano:

System Requirements

  Pentium-100 or faster CPU
  8 MB RAM, (16 MB recommended)
  One free PCI Rec 2.1 compliant slot
  CD-ROM Drive is required for software installation
  Hard disk with at least 10 MB of free disk space
  Microsoft Windows 95/98

Najlepiej wiec chyba sprawdzic "w praniu"... :)

Pozdrowka
Rafal