Re: nagrywanie na Philipsie

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Thu 11 May 2000 - 18:25:35 MET DST

Użytkownik daromega <daromega_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:JlbS4.46082$O4.954763_at_news.tpnet.pl...
[...]
| Też padł mi nowy monitor Philipsa107MB po tygodniu użytkowania ale po

Ja najpierw kupiłem 15" Philipsa, ale miał kiepski obraz (kolory sie rozje
żdżały) i taki byłem upierdliwy w Philipsie, że pokazali mi kilka 17" i wy
brałem sobie najlepszy. Po tygodniu i tak pojechał do serwisu, bo w lewym
górnym rogu obraz był dziwny. Naprawili i od tamtej pory (1997) działa rew
elacyjnie i naprawdę jestem zadowolony. Telewizor też mam Philipsa i też j
est ql...

| wymianie na nowy ten chodzi już (dopiero) pół roku i bez zastrzeżeń.
| Uważam dalej że nie można na podstawie ogólnie złej opini przekreślać od
| razu wszystkich modeli nagrywarek Philipsa.A może ja trafiłem na wyjątkowo
| udany model ? choć nie sądzę.

...ale wszystko, co ma na sobie nazwę Philips i służy do odczytywania tudz
ież nagrywania CD lub DVD to złom, szmelc itd. Dlaczego? Dlatego: cztery n
agrywarki CDD 2610 -- zawsze ten sam schemat: przestaje nagrywać --> serwi
 --> nagrywa dwa tygodnie, przestaje --> serwis --> nagrywa dwa tygodnie,
przestaje --> ... --> kłótnia z serwisem, nowa nagrywarka i to samo... Prz
ykłady są od dwóch różnych osób. DVD jednego kumpla było już kilka razy w
serwisie, zawsze to samo -- kalibracja soczewki (czy coś takiego). Takie s
amo DVD drugiego kumpla też ma jakieś problemy. Mój CD-ROM się zepsuł, poż
yczyłem inny (Wearnes). Często zdarza się, że nie czyta płyt. Rozkręciłem,
podczas czyszczenia soczewki zobaczyłem znajomy napis: Philips Consumer El
ectronics. Starzy kupili do kuchni radio Philipsa z kompaktem. Bardzo rzadko
się tam czegoś słucha, więc jeszcze CD nie padł... Przykładów można by mno
żyć. Nie znam żadnej pozytywnej opinii o CD Philipsa. Dziwne, bo przecież to
oni wymyślili?

Pozdro,
Piotrek.