Odp: nagrywanie na Philipsie

Autor: daromega (daromega_at_priv0.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 13:03:05 MET DST

CyboRKg napisał

> A jak dlugo jestes szczesliwym posiadaczem tego !@#$%^&?

No dopiero rok ale wysmażyła sporo CD głównie Audio.

> U mnie AFAIR klopoty zaczely sie po okolo pol roku... Dwa update`y flash
> biosu niczego nie zmienily, a z programow testowalem wiekszosc, w tym
> wszystkie najbardziej chwalone (2 lata temu)

Żeczywiście soft sprzed roku nie bardzo chciał współpracować z moim Filipem
jednak teraz po roku programy są nowe i prawie wszystko chodzi Ok.
łącznie z Clone CD.

Do trzech razy sztuka; sam
> nadzialem sie na firmie 3x, padly tez 3 nagrywarki (moja i 2 znajomych)
> Dotyczy to produktow zarowno Made in Hungary jak i Made in Belgium ! To mi
> wystarczy, zeby olac te f-me raz na zawsze. I nie mow pozniej, ze nie
> ostrzegalem...
> --
> CyboRKg

Też padł mi nowy monitor Philipsa107MB po tygodniu użytkowania ale po
wymianie na nowy ten chodzi już (dopiero) pół roku i bez zastrzeżeń.
Uważam dalej że nie można na podstawie ogólnie złej opini przekreślać od
razu wszystkich modeli nagrywarek Philipsa.A może ja trafiłem na wyjątkowo
udany model ? choć nie sądzę.

Pozdrawiam
Darek