# Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Lewap (lewap_at_promail.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 15:27:00 MET DST

Wszystko co napiszę w tym liście jest jak najbardziej poważne. Chcę wyjechać
z Polski na stałe. Nic mnie tu nie zatrzymuje, nie mam kobity, wywalili mnie
z pracy, nie mam żadnych perspektyw na dalsze życie. Mam odłożone trochę
kasy
na bilet. Myślę o Australii albo o Kanadzie, wiem że do tych dwóch państw
wymagane są wizy. Interesują mnie kraje angielsko języczne (bo trochę znam
ten język) ale poza Europą. Które z państw które spełniają te kryteria jest
najbardziej tolerancyjne jeśli chodzi o nielegalnych emigrantów ? Nie chcę
żeby mnie wywalili zaraz po przyjeździe. Problem wizy można załatwić w ten
sposób że wyjechać na wycieczkę i po prostu zostać. Myślę o tym żeby złapać
jakąś robotę nawet może być na czarno, marzy mi się jakieś małe miasteczko
nad oceanem. Polska mi się znudziła byłem kiedyś na wyspach kanaryjskich
to szczęka mi opadła jak wysiadłem z samolotu. Porównanie Polski do Wysp
Kanaryjskich wypada tak jak porównanie malucha i mercedesa. Ale Wyspy
Kanaryjskie są za blisko i nie mówi się tam po angielsku, poza hotelami
oczywiście. Najlepiej to chciałbym złapać kontakt z Polakami którzy
mieszkają gdzieś w takim miejscu do którego ja chcę wyjechać.
Nie chcę w tym liście obrazić Polski ale wiele rzeczy w tym kraju jest
popier*.*lonych chcę z tąd wyjechać bo już więcej tu nie wytrzymam.
CHCE ZACZĄĆ ŻYCIE OD NOWA !!!!

Proszę o pomoc Polaków którzy mieszkają za granicą bo ja jestem niemalże
laikiem jeśli chodzi o te sprawy....