Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Fri 12 May 2000 - 08:57:47 MET DST

Lewap <lewap_at_promail.pl> wrote in message

> [...]
wyjechać
> z Polski na stałe. Nic mnie tu nie zatrzymuje, nie mam kobity, wywalili
mnie
> z pracy, nie mam żadnych perspektyw na dalsze życie. Mam odłożone trochę
> kasy
> na bilet. Myślę o Australii albo o Kanadzie, wiem że do tych dwóch państw
> wymagane są wizy. Interesują mnie kraje angielsko języczne (bo trochę znam
> ten język) ale poza Europą. Które z państw które spełniają te kryteria
jest
> najbardziej tolerancyjne jeśli chodzi o nielegalnych emigrantów ?
Oba sa :-)) USA, Canada.....
Tysiace nielegalnych zyja w obu przez wiele lat.
Zalegalizowanie pobytu tez nie jest trudne.

> Nie chcę żeby mnie wywalili zaraz po przyjeździe.
Nikt Cie nie bedzie wywalal. Przyjezdzasz, znajdujesz mieszkanie, prace i
jak bedziesz cicho siedzial (nie wchodzil w konflikt z prawem) to nikt Ci
nic nie powie.
Problemem jest tylko to pierwsze przekroczenie granicy "do". Wizy niestety
potrzeba.

> Problem wizy można załatwić w ten sposób że wyjechać na wycieczkę i po
prostu zostać.
Jesli uwazasz, ze dostaniesz wize jadac z wycieczka, to sie nawet nie
zastanawiaj.

> Myślę o tym żeby złapać jakąś robotę nawet może być na czarno, marzy mi
się jakieś małe miasteczko nad oceanem.
Roboty jest duzo aktualnie, ale nie w malych miasteczkach nad oceanem. Tam
akurat wszyscy siedza na pomocy socjalnej :-)))

> Najlepiej to chciałbym złapać kontakt z Polakami którzy
> mieszkają gdzieś w takim miejscu do którego ja chcę wyjechać.
Z jednym wlasnie zlapales :-))
Jesli Cie interesuja szczegoly, to wal na priva.

> Nie chcę w tym liście obrazić Polski ale wiele rzeczy w tym kraju jest
> popier*.*lonych chcę z tąd wyjechać bo już więcej tu nie wytrzymam.
Dokladnie tak samo myslalem 12 lat temu, nie wytrzymalem i sp........lilem
:-))
Polski obrazac nie musisz, sama sie obraza :-))))

> CHCE ZACZĄĆ ŻYCIE OD NOWA !!!!
W zaleznosci od Twojej checi do pracy mozesz w kilka lat odtworzyc i
"przebic" Twoje cale dotychczasowe zycie.

> Proszę o pomoc Polaków którzy mieszkają za granicą bo ja jestem niemalże
> laikiem jeśli chodzi o te sprawy....
Sluze.... :-))

Pozdrawiam
W.