Odp: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Marcin Lipiński (marcin_at_neptun.lomza.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 21:31:38 MET DST

Wiesz masz dobry pomysł , ja też bym stąd wyjechał . Nawet z całą rodziną .
Płacić 3 zł za litr benzyny , kupywać rano żarcie za 15 zł i nic konkretnego
nie mieć w reklamówce . Słuchać krasomówczych modrali rządowych i mieszkać w
mieście gdzie ludzie pracujący zarabjają po 480 zł - uważam że zmuszanie n
arodu do życia w takich warunkach to coś nienormalnego. Najlepiej weź nas ze
sobą .

Użytkownik Lewap <lewap_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:EyyS4.51563$O4.1073390_at_news.tpnet.pl...