Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 22:17:15 MET DST

> Zapyta.
Nie zapyta.
Jak bedzie to musial z urzedu robic to nie bedzie pytal.

> A wyobrazales sobie, ze siedzi sobie admin i kazdy list skanuje i
> zatwierdza?
A nie slyszales o echelonie. Myslisz ze tam nie ma pracownikow, jeno
kompy .

> Jesli sprawdze swoja poczte przychodzaca, to taka sytuacja nie zajdzie.

Zajdzie, zajdzie. Bo wysylania nie kontrolujesz.
Nawet gdy teraz czytasz moj post on-line.
Jakis programik moze jednoczesnie wysylac setki listow
i tego nie kontrolujesz, ani nie widzisz.

> Jesli przeocze, to mnie nie beda lubic i byc moze scigac z powodztwa
> cywilnego. Zgadzam sie na takie ryzyko.

Twoje ryzyko jest zadne.
Po prostu ludzie nie chca otrzymywac zadnego syfu, nieswiadomie
wysylanego przez twoj komp.

To tak jakbys plul z balkonu na trawnik.
Niby na trawnik, a nieraz komus na glowe.

> Wolalbym miec kontrole nad tym co robi system. Staram sie tak
> go ustawiac, zeby wiedziec.

Ale maja byc instalowane na serwerze i pewnie jawnie powiedza co beda
robic, albo nie powiedza, zeby ludziska nie pyskowaly o cenzurowaniu.

> Dlaczego? To nawet lepsze z pktu widzenia innych w sieci - ja
> sobie moze sciagne wirusa, ale innym nie wysle. A kosz skanowania
> w przyblizeniu ten sam.
Ok, masz racje.

> I - byc moze - "ukarza" mnie za to. (patrz wyzej)

Nie badz masochista.
Nikt cie nie ukarze, jedynie wielu brzydko zaklnie nad toba i zbluzga
cie na usenecie ;-)

> Skaner na serwerze bedzie mogl miec tylko jedna przewage - b. czeste
> uaktualnienia bazy. Bo kazdy skaner przepusci cos, co jest dla niego
> zupelnie nowe.

Skaner ma sie samoaktualizowac z glownego serwera z info o aktualnym
stanie zagrozenia robactwem.