Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 21:12:41 MET DST

Dariusz wrote:

> A jak to on placi ?
  Z moich pieniedzy. Na jakim swiecie zyjesz?

> Jak bedzie musial skanowac, to o zgode nie bedzie cie pytal.
  Zapyta. W nastepujacy sposob: zaoferuje mi uslugi za pewna
sume. A ja powiem - "tak, kupuje", albo "nie - poniewaz
za wolno i za drogo, pewnie z powodu skanowania poczty".

> Chodzi zeby to nie byl admin, a programik.
  A wyobrazales sobie, ze siedzi sobie admin i kazdy list skanuje i
zatwierdza?

> Poza tym sciagaj co chcesz,
> ale zebys nieswiadomie nie rozsiewal wirusow na 100 adresow e-mail.
  Jesli sprawdze swoja poczte przychodzaca, to taka sytuacja nie zajdzie.
Jesli przeocze, to mnie nie beda lubic i byc moze scigac z powodztwa
cywilnego. Zgadzam sie na takie ryzyko.

> Programik ma chronic to co system robi poza twoja kontrola.
  Wolalbym miec kontrole nad tym co robi system. Staram sie tak
go ustawiac, zeby wiedziec.

> Nazwa cenzura jest niedobra, ale filtr na wyjsciu, tez nie jest dobry.
  Dlaczego? To nawet lepsze z pktu widzenia innych w sieci - ja
sobie moze sciagne wirusa, ale innym nie wysle. A kosz skanowania
w przyblizeniu ten sam.

> Alez nikt nikogo nie karze.
> Po prostu iles osob traci iles czasu aby formatowac dyski.
  I - byc moze - "ukarza" mnie za to. (patrz wyzej)

  Skaner na serwerze bedzie mogl miec tylko jedna przewage - b. czeste
uaktualnienia bazy. Bo kazdy skaner przepusci cos, co jest dla niego
zupelnie nowe.

  To juz od jakiegos czasu NTG. Moze przeniesiemy sie na priv?

    Pawel Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl