Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 18:29:26 MET DST

> Ale chciałbym móc powiedzieć mojemu ISP - nie skanuj mojej
> poczty. Ponieważ skanowanie w takim, czy innym sensie kosztuje.
A jak to on placi ?
Jak bedzie musial skanowac, to o zgode nie bedzie cie pytal.
Chodzi zeby to nie byl admin, a programik.
Poza tym sciagaj co chcesz,
ale zebys nieswiadomie nie rozsiewal wirusow na 100 adresow e-mail.

Programik ma chronic to co system robi poza twoja kontrola.
Nazwa cenzura jest niedobra, ale filtr na wyjsciu, tez nie jest dobry.

> Może narażam dzięki temu innych na niebezpieczeństwo, ale wtedy
> zgadzam się na "ukaranie" mnie, jeśli - nawet nieświadomie -
> coś roześlę.
Alez nikt nikogo nie karze.
Po prostu iles osob traci iles czasu aby formatowac dyski.
D.