Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 13:09:48 MET DST

> A ludzie nie?! (patrz na koniec)

Bada sie czy wypadek jest wynikiem wadliwej drogi i wtedy odszkodowanie
placi zarzad drog, a nie ubezpieczalnia samochodu.

Pomijając fakt, że np. ja
> nie chcę, że by skanowano moją pocztę - potrafię zrobić to sam i
> chcę mieć wybór. Jeśli ktoś życzy sobie skanowania na serwerze -
> proszę bardzo! Ale ja za to nie płacę!

Skanowany bedzie transfer, a nie twoja poczta.
Ten Cisco ruter tez skanuje twoje pakiety, niezaleznie czy sie zgadzasz
czy nie. A serwer sejwuje twoja poczte.
Zatem zgoda niepotrzebna.

Wystarczy zeby serwer robil to automatycznie, bez ingerencji admina.
A Anglii wlasnie podpisano umowy ISP z tajna policja
na skanowanie poczty internetowej.

To juz jest duza ingerencja w prywatnosc.
Ale cenzurowanie wirusow i innego robactwa sie przjmie
w tym roku
a jak nie to kolejny

I Love You calkowicie zniszczy systemy w 100 milionach kompow
i wreszcie ktos zrobi porzadek.

Zawsze mozna pozwac ISP o odszkodowanie za szkody.
D.