Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 12:30:14 MET DST

U?ytkownik Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisa3:
> Wlasnie tak.
> Zle wyprofilowane na lukach autostrady krajowe, oblodzone wiadukty,
> koleiny na drogach pelne wody
> one wlasnie odpowiadaja za wypadki.
  A ludzie nie?! (patrz na koniec)

> Dlatego autostrad nie buduje sie z piasku , ale wysokiej klasy asfaltow,
> betonow i dlatego tyle kosztuja.
  Ale nie pokrywaja całego kraju. (patrz na koniec)

[...]
> Dla ciekawskich wystarczy jeden serwer pelen wirusow, robakow i innych
> pasci
> a dla reszty trutka antywirusowa na robaki na kazdym serwerze.
  8-) Zawsze będzie taki, który zechce wypróbować w naturalnym
środowisku. Nie wszyscy będą grzeczni, jeśli im się powie, żeby byli...

[...]
> Ale skoro robaki przelazly na miliony komputerow to chyba jednak
> trutke trza zalozyc na serwerach.
  Czyli zamiast uczyć kierowców, że na zakrętach, piachu, lodzie
itp. się zwalnia, jeździ ostrożnie, budujemy wszędzie autostrady.
Podgrzewane. Czy nas na to stać (cały świat)? Dyskusyjne - ale to
już polityka... Bo np. kto za to zapłaci? Pomijając fakt, że np. ja
nie chcę, że by skanowano moją pocztę - potrafię zrobić to sam i
chcę mieć wybór. Jeśli ktoś życzy sobie skanowania na serwerze -
proszę bardzo! Ale ja za to nie płacę!

    Paweł Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl