Re: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 12:01:54 MET DST

> A za wypadki samochodowe odpowiadają autostrady!!! I wiadukty!!!
Wlasnie tak.
Zle wyprofilowane na lukach autostrady krajowe, oblodzone wiadukty,
koleiny na drogach pelne wody
one wlasnie odpowiadaja za wypadki.
Dlatego autostrad nie buduje sie z piasku , ale wysokiej klasy asfaltow,
betonow i dlatego tyle kosztuja.

> Czyli programy antywirusowe 8-) No chyba, że chcesz identyfikować
> i "likwidować fizycznie" autorów. Ale i tak będą następni, którzy
> będą chcieli sprawdzić jak działa wirus.

Dla ciekawskich wystarczy jeden serwer pelen wirusow, robakow i innych
pasci
a dla reszty trutka antywirusowa na robaki na kazdym serwerze.

> Mam dziwne wrażenie (chciałbym się mylić), że kolega chciałby
> cenzurować wszystko, żeby sobie biedni, nieświadomi ludzie krzywdy
> nie zrobili... W porządku - można robić filtrowanie na serwerach,
> ale na wyraźne życzenie klienta, ponieważ to kosztuje (dodatkowa
> moc serwera). Najlepiej oddzielny serwer, bo ci, którzy sprawdzają
> pocztę lokalnie wściekli by się na opóźnienia.

Ale skoro robaki przelazly na miliony komputerow to chyba jednak
trutke trza zalozyc na serwerach.
D.