Re: Problem z Virge...

Autor: Cyber (cyber_at_pf.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 12:05:45 MET DST

Kiedyś...też miałem podobny problem przy S3 Virge włożyłem 1MB miało być
lepiej i były paski - efekt na 99% to jest uszkodzona pamięć, znajdź kogoś z
podobna karta i włóż te dodatkowe MB w inna kartę niż w swoja, jeśli efekt
jest taki sam jak u ciebie, to możesz śmiało wyrzucić te MB.

--
   JEŚLI COŚ BRZMI ZBYT DOBRZE  ABY BYŁO PRAWDZIWE
                 TO NA PEWNO PRAWDZIWE NIE JEST