Odp: nagrywanie na Philipsie

Autor: daromega (daromega_at_priv0.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 01:42:07 MET DST

Witam
CyboRKg napisał

Ciach........)

> IMHO Philipsy to najgorszy szmelc wsrod nagrywarek! Mialem taka 2 lata
temu,
> tez CDRW tylko wczesniejszy model i byly z nia same problemy. Dwoch kumpli
> tez takie mieli i tez ciagle narzekali. Nie ma to jak dobra nagrywarka na
> scsi np. f-y Teac ....! Pozdrawiam
> --
> CyboRKg

Faktem jest że nagrywarki Philipsa nie cieszą się zbyt dobrą opinią jednak
po upgrade'u biosu nagrywarki i zainstalowani odpowiedniego softu
do wypalania mój Filip CDRW 400 SERIES IDE chodzi bez najmniejszych
zastrzeżeń..
Jeśli więc trafiłeś na jakiś szmelc i nie masz powodu do zadowolenia nie
przekreślaj od
razu wszystkich modeli nagrywarek Philipsa. Ja jestem zadowolony w 100% z
takiego
a nia innego wyboru.

Pozdrawiam
Darek