Odp: nagrywanie na Philipsie

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 03:25:25 MET DST

Użytkownik daromega <daromega_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Faktem jest że nagrywarki Philipsa nie cieszą się zbyt dobrą opinią jednak
> po upgrade'u biosu nagrywarki i zainstalowani odpowiedniego softu
> do wypalania mój Filip CDRW 400 SERIES IDE chodzi bez najmniejszych
> zastrzeżeń..
> Jeśli więc trafiłeś na jakiś szmelc i nie masz powodu do zadowolenia nie
> przekreślaj od
> razu wszystkich modeli nagrywarek Philipsa. Ja jestem zadowolony w 100% z
> takiego
> a nia innego wyboru.
>
> Pozdrawiam
> Darek

A jak dlugo jestes szczesliwym posiadaczem tego !@#$%^&?
U mnie AFAIR klopoty zaczely sie po okolo pol roku... Dwa update`y flash
biosu niczego nie zmienily, a z programow testowalem wiekszosc, w tym
wszystkie najbardziej chwalone (2 lata temu) Do trzech razy sztuka; sam
nadzialem sie na firmie 3x, padly tez 3 nagrywarki (moja i 2 znajomych)
Dotyczy to produktow zarowno Made in Hungary jak i Made in Belgium ! To mi
wystarczy, zeby olac te f-me raz na zawsze. I nie mow pozniej, ze nie
ostrzegalem...

--
CyboRKg