Odp: nagrywanie na Philipsie

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 00:13:33 MET DST

Użytkownik P. Madej <madej9p_at_wizard.ae.krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:A00S4.44192$O4.911367_at_news.tpnet.pl...
> czesc wszystkim...
> mam nastepujacy problem
> moja nagrywara Philips CDRW400 przestala nagrywac na niektorych plytach
> (probowalem Multidisc i Eurodata - wczesniej nagralem na Multidisku 1
> plytke)). Nagrywa natomiast na Verbatimach i Philipsach. Nagrywac
> probowalem na DAO, cloneCD i write2CD. Nie chodzi raczej o brudny laser,
bo
> go przeczyscilem.
> czy ktos ma jakas koncepcje o co tu do cholery chodzi ???

IMHO Philipsy to najgorszy szmelc wsrod nagrywarek! Mialem taka 2 lata temu,
tez CDRW tylko wczesniejszy model i byly z nia same problemy. Dwoch kumpli
tez takie mieli i tez ciagle narzekali. Nie ma to jak dobra nagrywarka na
scsi np. f-y Teac ....! Pozdrawiam

--
CyboRKg