Odp: Odp: Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 00:13:32 MET DST

Użytkownik Arkadiusz Danilecki <szopen_at_aurora.put.poznan.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn8h8c43.l2m.szopen_at_aurora.put.poznan.pl...

> Widzisz, taki linuks czyta zarowno FAT32 jaki i NTFS a od
> poczatku byl stworzony jako system sieciowy, z specjalnie dla niego
> stworzonym ext2fs.

No i co z tego. Plus dla linucha. Argument kompatybilnosci w dol obronilem.

> To ma byc argument na obrone ms?

To ma byc odpowiedz na Twoje pytanie > >> Chcesz mi powiedziec ze NT czytal
fat32???

Moje zdanie jest takie. Microsoft ma dobry marketing, jest liderem na rynku
systemow operacyjnych dla indywidualnych uzytkownikow. Za dzialania
sprzeczne z etyka biznesu powinno sie go karac finansowo, a nie uznawac za
monopoliste i dazyc do podzielenia.
Mialem linuksa przez tydzien. Byc moze nie zdazylem poznac go dokladnie, ale
nie wydal mi sie zbyt przyjazny. Karte dzwiekowa konfigurowalem kilka nocy,
zanim wydala jakikolwiek odglos. Windows jest zdecydowanie lepszy.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Rynku Kapitalowego "Hossa-Procapital"
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu
http://hossa.ae.wroc.pl
hossa_at_manager.ae.wroc.pl