Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty elektronicznej w firmach

Autor: Onkel Jurak (kurtho_at_web.de)
Data: Sat 06 May 2000 - 23:39:28 MET DST

Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
8eunak$3104$1_at_news.ipartners.pl...

> Użytkownik "Fiedzia" <fiedzia_at_fiedzia.prv.pl> napisał w wiadomości

> nie
> >

> Niestety tego nie wie nawet Outlook który otwiera *.VBS bez pytania.
> Podaj lepszą grupę na ostrzeżenia o wirusach.
>
> --
> Pozdrówka
>
> Funky
>
> jesli chodzi o sytuacje w niemczech, to okreslana jest ona w zwiazku z
wirusem jako bardzo powazna. kilka ministerstw jest elektronicznie
nieosiagalnych, jak sie mowi "do poniedzialku".
spotkalo to tez kilka wiekszych firm (o malych nikt juz nie mowi). na calym
swiecie, do czwartku godz 20 zostalo zainfikowanych ok. 950 tys. komputerow.
eksperci w us szacuja straty juz na 1mld.$ wiadomo, ze w posiadaniu
"sourse code" wirusa jest co najmniej dwoch znanych hackerow: heriodi z
indonezji i baracuda z usa. od wczoraj sa juz dwie nowe wersje wirusa; jeden
z naglowkiem "joke" drugi - "susi tikim" wirus rosprzestrzenia sie poprzez
mail-software mocrosoftu, ale tez chat program mirc. peter tippett z firmy
icsa.net okreslil iloveyou jako najzlosliwszy, najszkodliwszy, najdrozszy i
najszybszy w historii komputerow.
to tyle. mam nadzieje, ze nie narazilem sie zbyt wielu.
pozdrawiam.