Re: Powazny problem !!!

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 15:01:07 MET DST

Grzegorz Mazur wrote:

> [wieeelki ciach...]
>
> Może prąd??? Wiele płyt miało problem z popchnięciem takiego prądu na AGP,
> jaki GeForce potrzebuje. Raczej chodzi o te starsze i bardziej dziadowskie
> (np. BXCel), ale na pewno zdarzało się i dobrym producentom...
>
> To, że pada po chwili to może być powód nagrzewania się karty - karta zimna,
> to niski opór więc jest ok. Karta ciepła - opór rośnie i prundu nie
> starcza...

heh, dobre
w polprzewodnikach jest akurat na odwrot (wraz ze wzrostem temp rosnie
ilosc samoistnych nosnikow, czyli "opor" maleje), poza tym czym mniejszy
"opor" tym wiecej pradu (przy stalym napieciu) urzadzenie pobiera (prawo
ohma), ze nie wspomne o tym ze w chipach opartych na strukturze MOS FET
"opor" nie ma zadnego sensu bo struktura taka pobiera prad tylko w
stanach dynamicznych, a w stanach statycznych (ktore opisujemy pojeciem
"opor") nie

poz.