Re: Problem z UDMA 66

Autor: Amoeba (atmax_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 10:50:51 MET DST

Jest szubciej, ale to juz kwestia konkretnego dysku. Na moim IBM 20GB
wyraznie widac przyspieszenie na malych plikach (ze 3x). Wykrywany jest jako
dysk SCSI. Jesli masz w systemie sterownik to jest OK.
Dla wiekszych plikow otrzymalem wzrost wydajnosci o jakies 20%.
Widdoza 2000 ma wbudowane sterowniki
Jarek
"cyrkiel" <cyrkiel_at_friko.sos.com.pl> wrote in message

> [...]
PIII

> UDMA 66 wymaga troche innego kabelka (chyba 80 zylowego) niz standardowe
IDE. Z