Re: Powazny problem !!!

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Sun 07 May 2000 - 01:21:30 MET DST

Vitas wrote in message ...
>Sprawa wyglada tak ...
[wieeelki ciach...]
>Panowie ratujcie , co mi nawala albo czego ja nie robie tak.

Może prąd??? Wiele płyt miało problem z popchnięciem takiego prądu na AGP,
jaki GeForce potrzebuje. Raczej chodzi o te starsze i bardziej dziadowskie
(np. BXCel), ale na pewno zdarzało się i dobrym producentom...

To, że pada po chwili to może być powód nagrzewania się karty - karta zimna,
to niski opór więc jest ok. Karta ciepła - opór rośnie i prundu nie
starcza...

>Bardzo prosze o szybka odpowiedz.

Proszę, ale nie sądzę, żeby dużo pomogło...

--
====
Grzegorz Mazur