Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty

Autor: Calder (calder_at_no.spam)
Data: Sun 07 May 2000 - 20:34:42 MET DST

momo <momo_at_poczta.fm> wrote:
> Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> pisze...
>=20
>=20
> Jak to dobrze m=F3c sobie powiedzie=E6: "Mi to nie grozi..." :)
>=20
> =A6mia=E6 mi si=EA chc=EA gdy s=B3ysz=EA, =BFe powa=BFne firmy i instyt=
ucje maj=B1 problemy
> z wirusem "I love you". Jakiego oprogramowania oni u=BFywaj=B1? Czy nap=
rawd=EA
> =B6wiat jest skazany na Microsoft?
Mnie tez to nie grozi :) a mimo to wciaz uwazam, ze to jest wina ludzkiej
naiwnosci, a nie software'u. Ludzie albo wiedza co im grozi, ale mimo
to zaniedbuja podstawowe srodki ostroznosci, albo po prostu nikt ich nie
uswiadomil co sie moze stac po otwarciu zalacznika do listu. Widac Meliss=
niewielu uzytkownikow sieci nauczyla rozumu...
Greets
--=20
            Calder
 E-MAIL : calder_at_kki.net.pl