Odp: Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 16:03:51 MET DST

Użytkownik Arkadiusz Danilecki <szopen_at_aurora.put.poznan.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn8h27jo.qo6.szopen_at_aurora.put.poznan.pl...

> Nie bylo????
> Chcesz mi powiedziec ze NT czytal fat32???
> A juz przyklad Worda jest wyjatkowo trafny. Nowsze Wordy
> kaszania dokumenty w starym formacie.

1.NT nie jest nastepca Win95, w ktorym po raz pierwszy wprowadzono FAT32,
wiec nie ma mowy o braku kompatybilnosci w dol. WinNT jest systemem
sieciowym, specjalnie dla niego stworzono partycje NTFS. Rownie dobrze
mozesz sie czepiac, ze Win98 i WinME wciaz nie czytaja danych z partycji
NTFS.
2. Niezlezni producenci wypuscili sterowniki dla WinNT, dzieki ktorym czyta
partycje FAT32. Sam z nich korzystam.
3. Mialem worda od wersji 6 i najwiekszym problemem bylo to, ze nie czytal
formatow z innych egzotycznych edytorow tekstu, no i to, ze starsze wersje
nie czytaly plikow utworzonych w nowszych wersjach, co zdaje sie juz sie po
czesci zmienilo, bo word97 potrafi prawidlowo odczytac plik z worda 2000 o
ile w nim nie ma jakichs nowych funkcji (tego pewien nie jestem, zdanie
zaslyszane od kolegi).

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Rynku Kapitalowego "Hossa-Procapital"
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu
http://hossa.ae.wroc.pl
hossa_at_manager.ae.wroc.pl