Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sat 06 May 2000 - 01:58:03 MET DST

Jednostka xenes_at_ds13.agh.edu.pl (Maciej Machacz) nastukała w
<8esnvd$gks$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>:

>Zdecydowanie tak. O ile Chip'a czytam przez pol godziny w calosci, to
>Enter zajmuje mi przynajmniej 4x czasu, przynajmniej mozna w nim znalezc
>jakies konkretne informacje.

No tak... Tego sie moglem spodziewac :-) Coz nie dziwi mnie to, ze ludzie
lubia suche rankingi, bez podania procedury pomiarowej, warunkow pomiaru i
wynikow szczatkowych. Najlepszy jest suchy ranking wziety z sufitu, wedlug
widzimisie szanownego Pana Redaktora :-) Sorry, ale nie moglem. Moze Enter
podaje bardzo konkretne informacje, ale w zaden sposob nie sa one rzetelne.
Co do Chipa, to te gazete po prostu trzeba czytac ostroznie. Nie znajdziesz
w niej rankingu jakosci sprzetu, tego musisz sie dowiedziec wlasnymi
kanalami (w Enterze tez Ci tego nie napisza). Ale to co znajduje, to wyniki
szczatkowe, ktore po obrobce daja mi obraz, co dane urzadzenie jest warte i
czy sprawdzi sie w moich warunkach. W Enterze za to mam ocene Jasnie Pana
Redaktora, w zaden sposob nie wiem skad ona sie wziela i czy Pan Redaktor
po prostu nie wzial jej sobie z sufitu, bo mu sie urzadzonko podoba... Wada
Chipa jest dla wielu to, ze w tescie wygrywa urzadzenie najlepiej
wyposazone. Coz, jezeli ktos tak bardzo przejmuje sie koncowym wynikiem, bo
chce z gazety dostac gotowa odpowiedz co kupic, to polecam gazety typu
Komputer Swiat.

>Natomiast co do testow, to eweidentnie Chip przegial pale jak mu wyszlo
>ze Cyberdrive 50x IDE jest duuuuuuuzo lepszy od Plextor'a 40x SCSI...
>paranoja. Generalnie testy sa tam mowiac krotka jedna wielka bzdura...

Jest tak, jak napisalem. Sumaryczny, matematyczny wynik testu wychodzi na
tyle. To wszystko. Osobiscie, nigdy nie sugerowalem sie wynikiem testu
koncowego, a zawsze interesuja mnie testy szczatkowe. Poza tym interesuje
mnie opinia kumpli z gieldy i innych sprzedawcow, a takze cena gieldowa
(dobre, pewne urzadzenia trzymaja cene). Swoja droga, nie sugerowalbym sie
tak wynikami testow Entera, bo im tez sie zdazaja niezle kwiatki. Ale
rozumiem, dlaczego bardziej cenisz te gazetke.

--
     Pozdrowienia, Zen0n
  HZ: 'Stas z milosci do Nel