Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 22:53:24 MET DST

>"Chip",
>
>Pytanie kontrolne: A uwazasz, ze Enter jest lepszy?

Zdecydowanie tak. O ile Chip'a czytam przez pol godziny w calosci, to Enter
zajmuje mi przynajmniej 4x czasu, przynajmniej mozna w nim znalezc jakies
konkretne informacje.

Natomiast co do testow, to eweidentnie Chip przegial pale jak mu wyszlo ze
Cyberdrive 50x IDE jest duuuuuuuzo lepszy od Plextor'a 40x SCSI... paranoja.
Generalnie testy sa tam mowiac krotka jedna wielka bzdura...

Wiec na to wyglada ze masz.......

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl