Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: Andrzej (awking_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 22:08:53 MET DST

Zen0n van der Koud wrote:

> Jednostka Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w porywie weny twórczej
> nastukała: 8epveg$gb5$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Moze
>
> Byc moze... A przeszlo przez moje rece kilkadziesiat Seagate'ow...

> "Chip",
>
> Pytanie kontrolne: A uwazasz, ze Enter jest lepszy?

> Spotkalem sie z innymi, naprawialem niejednego kompa. Spotkalem sie bardzo
> czesto ze zwalonymi Zamzungami, Caviarami (wyjatkowe dno)... Zdarzalo sie
> walniete Quantum, czy sporadycznie Fujitsu... Nie spotkalem sie ze zwalonym
> IBM-em

A ja chyba trafilem za pierwszym razem w trefny egemplarz. Mam DPTA
20.5GB i max. transfer przy kopiowaniu miedzy partycjami to 3-4MB/s, a
jak spakuje ZIPem kilkadziesiat plikow mp3, to najczesciej w 2-3 sie
potem nie zgadza CRC. Plyta Abit BH6, procesor nie jest podkrecony. Dysk
jest na PIO4, primary master bez slave'a.
Czy ktos potrafi wyjasnic co jest zwalone?

Andrzej