Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 01:14:25 MET DST


On Tue, 2 May 2000 22:55:39 +0200, "Jarek" <jarek_at_nautilus.com.pl>
wrote:

>> >Skoro jest przejrzystszy, to dlaczego wiekszosc pisze pod DX, a nie pod
>> >OpenGL?
Bo ulegli propagandzie M$?

>> Niewiele (wiem o jednej) aplikacji CAD/CAM korzystającej z Direct3D +
>> DirectDraw
>no ja znam 2 (nie cad co prawda, ale tez 3d):
>3dsmax
>lightwave
Uruchamianie LW na z DX to jakas pomylka. Na TNT dziala to kilka x
wolniej od OGL.

>niby obsluguja dx. no i co z tego? nikt tych programow z dx nie uzywa bo to po
>prostu nie ma sensu... dx sie nie sprawdza w zastosowaniach innych niz gierki
>i wygaszacze ekranu :)
Co nie znaczy, ze nie mozna zrobic super wygaszacza wykorzystujacego
OGL.

Pozdrowka
GLide



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:06:04 MET DST