Re: Obudowa Adax Flex ATX

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 01:14:48 MET DST

On Wed, 03 May 2000 23:26:35 GMT, "Czesiek Cudny" <ccz_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Fajna jest ta obudowa, zarówno żółto-fioletowa jak i szaro-niebieska.
>Szkoda tylko że myszka nie ma kółka.
>Ponieważ konfiguracja jaką wciskają do tych obudów nie odpowiada mi mam
>pytanie.
>Oni piszą że tam jest jakaś specjalna płyta z i810.
>Może ktoś wie czy to jest kit i od środka jest to standardowa obudowa, czy
>rzeczywiście jakieś nie normalna.

Obudowa moze i wyglada ladniej (ja wole design a'la Lodowka :-) to gdy
zobaczylem jak na tym chodzi 3DMark (byl w tym chyba PIII600) to sie
usmialem. Lepiej dziala moj celeron z TNT.
/WychodZe z zalozenia, ze jesli juz tak mocny procesor to raczej do
konkretnych zastosowan - a temu przeczy chipset na MB. A jesli ma to
byc komp do Officeo podobych zastosowan to PIII600 jest lekka
przesada.

Pozdrowka
GLide