Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Jarek (jarek_at_nautilus.com.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 22:55:39 MET DST


"Tomasz Kopacz" <tkopacz_at_no-spam.idg.com.pl> wrote in message
news:mp7ugska247ti8u3o9h2p5u5r40fglrtoq_at_4ax.com...
> On Tue, 2 May 2000 19:16:15 +0200, "Błażej Cieliński"
> <blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote:
>
> >> OpenGL umiera? Wątpię... Sam ostatnio zacząłem w nim programować i
uważam,
> >> że jest o wiele bardziej przejrzysty od DirectX. DirectX jest bliżej
> >sprzętu
> >> i dlatego może być wydajniejszy, ale jego zasadniczą wadą jest
> >> nieprzenośność.
> >Skoro jest przejrzystszy, to dlaczego wiekszosc pisze pod DX, a nie pod
> >OpenGL?
> ???
> Niewiele (wiem o jednej) aplikacji CAD/CAM korzystającej z Direct3D +
> DirectDraw

no ja znam 2 (nie cad co prawda, ale tez 3d):
3dsmax
lightwave

niby obsluguja dx. no i co z tego? nikt tych programow z dx nie uzywa bo to po
prostu nie ma sensu... dx sie nie sprawdza w zastosowaniach innych niz gierki
i wygaszacze ekranu :)

--
Jarek Dukat    _JaR_    ICQ 14863536
MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
http://www.nautilus.com.pl/jarek
--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:05:50 MET DST