Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: Zen0n van der Koud (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 04 May 2000 - 22:03:46 MET DST

Jednostka Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w porywie weny twórczej
nastukała: 8epveg$gb5$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
Moze
> Heheehh to jest niesamowity fuksiarz ;-) Mi, pomimo tego ze nie jestem
> serwisantem, przez rece przeszlo kilkanasicie zwalonych Seagate'ow ;-)))

Byc moze... A przeszlo przez moje rece kilkadziesiat Seagate'ow...

> Chyba zapatrzyles sie w testy _swietnej_ i _miarodajnej_ gazetki pt.
"Chip",

Pytanie kontrolne: A uwazasz, ze Enter jest lepszy?

> jeszcze jest drugie rozwiazanie - zawsze spotykales sie z w/w i nie masz
> adekwatnego punktu odniesienia.

Spotkalem sie z innymi, naprawialem niejednego kompa. Spotkalem sie bardzo
czesto ze zwalonymi Zamzungami, Caviarami (wyjatkowe dno)... Zdarzalo sie
walniete Quantum, czy sporadycznie Fujitsu... Nie spotkalem sie ze zwalonym
IBM-em

> Bardziej wymagajacy uzytkownik zawsze zwrocia na to uwage,

To zalezy od kryterium wymagan. Owszem, takie jest swiete prawo klienta -
klient zada cichego dysku, klient ma.

>inny - np. TY popatrzy na cene i stwierdzi ze nie bedzie doplacal....bo po
co.
> Maciej Machacz

Fakt :-) Po prostu ja nie mialem sensacji z Seagatem, wszystkie chodzily jak
zyleta. Co nie znaczy, ze one sa najlepsze - w koncu ja moge miec
wyjatkowego farta.

--
     Pozdrowienia, Zen0n
Graffiti: 'Szukamy zarowek i