Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 21:42:19 MET DST

>Wymieniaj. Nigdy nie padl zaden z zakupionych przeze mnie Seagate'ow. Moze
>mam szczesliwa reke?

Heheehh to jest niesamowity fuksiarz ;-) Mi, pomimo tego ze nie jestem
serwisantem, przez rece przeszlo kilkanasicie zwalonych Seagate'ow ;-)))

>Co do predkosci, to mnie rozwalasz, akurat sa to jedne z najszybszych
>dyskow.

Chyba zapatrzyles sie w testy _swietnej_ i _miarodajnej_ gazetki pt. "Chip",
jeszcze jest drugie rozwiazanie - zawsze spotykales sie z w/w i nie masz
adekwatnego punktu odniesienia.

>Glosnosc, mnie wali.
>Grzanie j.w.

Bardziej wymagajacy uzytkownik zawsze zwrocia na to uwage, inny - np. TY
popatrzy na cene i stwierdzi ze nie bedzie doplacal....bo po co.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl