Re: Jaki Monitor 17'

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 10:42:41 MET DST

On Thu, 04 May 2000 07:12:11 GMT, "igoR" <igs_at_USUN.TO.psynet.net>
wrote:

>"Depesz" <depmar_at_poczta.onet.pl> wrote in message

woda, czysta woda , czyli lekko wilgotna szmatka jest najlepsza i
najtansza :-)

>rzeczywiscie lepsze powloki trudno jest uszkodzic.
>bardzo podobne filtry mam na okularach (drogo, ale warto)
nie warto :-)))) jesli nie ma sie wady wzroku natomiast warto soczewki
kontaktowe dla tych co wade maja :-)))
>i kiedy nie ma czym - czyszcze je nawet brzegiem koszuli
>i nic mi sie nie dzieje :-)
oj dzieje tylko ty tego nie widzisz :-))))
lepiej troszke zwyklego mydla i duzo woday :-)
i wytrzec do sucha
>w pracy, zarowno monitor (Nokia) jak i okulary :-))
>czyszcze najczesciej PolaClean'em Polaroida.
>(ten sam ktorego niewielkie probki dolaczane sa do filtrow)
>
>--
>pozdrawiam okularnikow i nie tylko
>igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku

hej :-)
 mis o malym rozumku mial proste wymagania
i proste stwierdzenia wiec sie nie podszywaj :-))))))