Re: Jaki Monitor 17' (juz OT)

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Thu 04 May 2000 - 19:56:20 MET DST

"apix" <ezprawa_at_kki.net.pl> wrote in message
> nie warto :-)))) jesli nie ma sie wady wzroku natomiast warto soczewki
> kontaktowe dla tych co wade maja :-)))

jestem za leniwy i za niedbaly na soczewki
poza tym glupio wygladam bez okularow :-)

> oj dzieje tylko ty tego nie widzisz :-))))
> lepiej troszke zwyklego mydla i duzo woday :-)
> i wytrzec do sucha
ale na szczescie jednak nic sie nie dzieje (a robie to tylko w sytuacjach
alarmowych ;-) to jednak nie tworzywo , a szklo .
BTW: Miles Davis zamiast wody i szmatki, uzywal jezyka
wygladalo glupio , ale widocznie bylo skuteczne :-))

> hej :-)
> mis o malym rozumku mial proste wymagania
> i proste stwierdzenia wiec sie nie podszywaj :-))))))

czuje sie opieprzony :-)
czas na male co-nieco (z nerwow duzo jem :-)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_Ktory_Wcale_Sie_Nie_Podszywa_i_Wogole