Re: Jaki Monitor 17'

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Thu 04 May 2000 - 09:12:11 MET DST

"Depesz" <depmar_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> ja ma ctx'a. czyszcze go regularnie szmatka (flanelka) i nie ma
> zadnych porysowan. inna sprawa ze nie wiem za bardzo czym go czyscic.
> ostatnio czyscilem mister musscle (czyt. mister masyl , nie wiem jak
> to sie pisze :-P ), kiedys uzywalem ojca srodka do okularow :-)
> na jakies drogie, specjalistyczne preparaty szkoda mi kasy, a jak na
> razie powierzchnia antyrefleksyjna monitora jest ok
> ...napiszcie czym czyscicie monitory.

rzeczywiscie lepsze powloki trudno jest uszkodzic.
bardzo podobne filtry mam na okularach (drogo, ale warto)
i kiedy nie ma czym - czyszcze je nawet brzegiem koszuli
i nic mi sie nie dzieje :-)
w pracy, zarowno monitor (Nokia) jak i okulary :-))
czyszcze najczesciej PolaClean'em Polaroida.
(ten sam ktorego niewielkie probki dolaczane sa do filtrow)

--
pozdrawiam okularnikow i nie tylko
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku