Re: dysk 20.5 GB

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 10:42:38 MET DST

On 4 May 2000 08:06:02 +0200, smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik -
listy dyskusyjne) wrote:

>On Wed, 3 May 2000, apix wrote:
>
>+On Wed, 03 May 2000 10:09:58 GMT, Ender <ender_at_promail.pl> wrote:
>+
>+>>Najprawdopodobniej BIOS nie akceptuje wartości charakterystycznych dla
>+>>dysków o pojemności większej niż 8.4 GB.
>+>>Jak obejść ten problem, jeśli jest do rozwiązania?
>+>>
>+>3. Przerzucic sie na inne systemy operacyjne, ktore ignoruja to co
>+>podaje BIOS o parametrach dysku - Win NT 4.0/2000 lub Linux.
>
> Coś niekompletna ta lista... Jakiś windows 95/98 może by dodać ? ;)
> [...]
teoretycznie masz moze i racje , ale praktycznie nie wiem ?
na pewno masz racje ze w9 ma wlasna obsluge dyskow
ale musi ja najpierw sciagnac :-))))) czy z nie widzianego poprawnie
dysku sciagnie to nie wiem
oczywiscie wtedy nie nalezy wylaczac detekcji parametrow pierwszego
dysku :-)))))
rozlozenie klastrow zalezy od pojemnosci dysku wiec ? moga byc bledy
hej