Poszukuje nowego TASM dla Pentium

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 21:59:39 MET DST

Witam,

Jestem studentem i musze napisac program w asemblerze by zaliczyc przedmiot.
Program ma korzystac z Turbo Assemblera. Ma on rozpoznawac typ procesora
zainstalowanego z komputerze.

Aby to zrobic, moj program musi m.in. wykonac instrukcje CPUID. Niestety mam
TASM wersja 3.2. z roku 1992(?) i program nie chce sie skompilowac, poniewaz
TASM nie zna instrukcji CPUID.

Gdyby ktos mogl mi powiedziec skad mozna sciagnac nowego TASM,
rozpoznajacego CPUID, lub moglby mi ewentualnie podeslac go na e-mail (sam
tasm.exe chyba wystarczy, ewentualnie jeszcze tlink.exe), to bylbym bardzo
zobowiazany.

(Ewentualnie, moze ktos zna jakis free- lub shareware assembler, ktory by
obslugiwal instrukcje Pentium, takie jak CPUID, a takze nie specjalnie
roznil sie od TASM ?)

Dziekuje z gory,
Witold
e-mail: witoldr_at_kki.net.pl