Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 23:36:44 MET DST

Jednostka Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) nastukała w
<8e902g.8t.0_at_pszemol.net>:

>Plus dodatkowe dwa tygodnie na podopalanie wszystkich "drobiazgów"
>zapomnianych w czasie instalacji przez instalator...

No tak, w Windzie potrzeba dodatkowych 2 tygodni na usuniece wszystkich
smieci, ktore Winda niepotrzebnie instaluje i poprawienie sciezek dostepu
po uporzadkowaniu systemu, ale przeciez tego glosno nie powiesz...

>Żałosne... Niedawno miałem przyjemność sprawdzenia kompilatorów C++
>spod Linuxa... Nawet się nie umywają do tych od Borlanda pod Windows!

Na Twoim miejscu nie cieszylbym sie przedwczesnie, bo niedlugo pojawia sie
narzedzia wspomnianego wyzej Borlanda pod Linuxa :-) Poza tym, te piekne
narzwedzia RAD Borlanda maja krolewskie wymagania pamieciowe...

>Powyrzucaj niepotrzebne śmieci z foldera Startup... :-)

No tak, a przeciez klucze Run tu nie maja nic do rzeczy... A nawet jezeli
to zrobi, to jeszcze wlaza sterowniki dosowe (tez nie wiadomo po co).

>Pamiętajmy, że mówimy o przyszłości Microsoft i przyszłości Windows.
>Wątek zbacza w stronę pl.comp.os.advocacy... i świętych wojen
>Linux/Windows.

No coz... Trudno, zeby bylo inaczej, skoro piewcy Windy sa lamerami...

--
    Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Zenon kochal Elzbiete mimo,