Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 05:32:13 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w artykule news:390A8F95.418C_at_poczta.onet.pl pisze...

> Kolego masz racje, ale sie mylisz.
>
> Wlasnie dzisiaj sad zobowiazal M$ do usodtepnienia kodu do pisania
> wszelkich aplikacji pod windows.

A to ciekawe, możesz mi wskazać jakieś źródło tych rewelacji?

> Bedzie kod to napisze.

?? Myślisz, że będziesz w stanie przeczytać ten kod skoro znasz tylko VB?
Czy Ty w ogóle widziałeś kiedyś jak wygląda kod tej wielkości aplikacji?

> Kod jest ukryty w aplikacji IE
> i piszac przegladarke WWW w VB moge dojsc jedynie do sciany pod nazwa
> IE, czyli to monopolista tak zdecydowal.

Gdy idziesz na łatwiznę i wykorzystujesz gotową kontrolkę WebBrowser.
Nikt Ci jednak tego nie każe robić - możesz ją sobie napisać samemu,
od początku, od góry do samego dołu i protokołu HTTP: trzeba tylko umieć :)

> Mozesz pisac przegladarke w C++.
> Ale wybralem VB i to moj wybor.

Jesteś cienki, to wiemy, i idziesz na łatwiznę.
Napisałeś "przeglądarkę" wykorzystując kontrolkę webbrowser - śmich po pachy!

> A moje prawo, aby monopolista mnie nie ograniczal.
> I sad to wlasnie dzisiaj wyrazil w postanowieniu.

A jak Ci się już zabawa z przeglądarką webu znudzi, to zwrócisz
się do fabryki forda aby udostępniła Ci projekty mondeo bo
Szanowny Expert zamierza zrobić nieco lepszego forda, ale chce
za darmochę aby firma mu udostępniła swoją "krwawicę" bo Expertowi
nie chce się startować od zera... Po mondeo co będzie... jakiś most
panie Wielki Architekcie??
A teraz pochwal się tą przeglądarką... chciałbym ją sobie obejrzeć! :-)