Re: Jest dobrze ale nie do końca

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 13:30:50 MET DST

"anwi" <anwikr_at_kki.net.pl> wrote in message
> Przed świętami próbowałem rozwiązać problem z pentium III 533B na FSB
> 133Mhz.Problem ten został rozwiązany po zakupie nowej płyty ASUS P3B-F.
> Windows chodzi stabilnie na tej konfiguracji, ale mam jeden mały
problem.Po
> włączeniu procesora na FSB 133 magistrala AGP (dzielnik na 2/3) chodzi z
> prędkością 89 Mhz , po jakimś czasie grania przeważnie w gry bardziej
> wymagające GEFORCE się przegrzewa.Czy jest możliwość obniżenia taktowania
> magistrali AGP na 66 Mhz programowo lub w biosie po przez

Nie ma takiej mozliowsci.
Co najwyzej mozesz zapewnic lepsze chlodzenie karcie.
Ale mozesz zmienic taktowanie samej karty (nie szyny AGP) za pomoca zakladki
Hardware Options referencyjnych sterownikow nvidii lub powerstrip
Co to za GeForce? Do tej pory slyszalem, ze wiekszosc spokojnie chodzi na
100 MHz

Roger