Jest dobrze ale nie do końca

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 13:05:09 MET DST

Przed świętami próbowałem rozwiązać problem z pentium III 533B na FSB
133Mhz.Problem ten został rozwiązany po zakupie nowej płyty ASUS P3B-F.
Windows chodzi stabilnie na tej konfiguracji, ale mam jeden mały problem.Po
włączeniu procesora na FSB 133 magistrala AGP (dzielnik na 2/3) chodzi z
prędkością 89 Mhz , po jakimś czasie grania przeważnie w gry bardziej
wymagające GEFORCE się przegrzewa.Czy jest możliwość obniżenia taktowania
magistrali AGP na 66 Mhz programowo lub w biosie po przez
np.TWEAKBIOS.Jeżeli tak to proszę o namiary na stronę skąd można to
ściągnąć.
Z góry dziękuję !!!.