Odp: Jest dobrze ale nie do końca

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 14:28:16 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ebsr7$5cs$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> "anwi" <anwikr_at_kki.net.pl> wrote in message
> problem.Po
>
> Nie ma takiej mozliowsci.
> Co najwyzej mozesz zapewnic lepsze chlodzenie karcie.
> Ale mozesz zmienic taktowanie samej karty (nie szyny AGP) za pomoca
zakladki
> Hardware Options referencyjnych sterownikow nvidii lub powerstrip
> Co to za GeForce? Do tej pory slyszalem, ze wiekszosc spokojnie chodzi na
> 100 MHz
>
> Roger
Ten GeForce to Creativ Anihilator na SDRAM
Ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz pamięci Kingstona PC 133(2x128 MB) chodzą
tylko przy ustawieniu w biosie jako 7 ns (razem i każda z osobna) może to
one są sprawcą wysypywania gier bo przy innych ustawieniach nie chodzą w
ogóle a przy FSB 133 i 7ns też się grzeją , dodam tylko że GeForce osiąga
temperaturę 68 st co nie jest bardzo wygórowaną wartością.