Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: DB (hollow_at_think.twice.before.sending.me.spam.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 11:58:32 MET DST

> Zapewne nie, chociaz na temat jakosci wypowiadac sie nie moge
> nie uzywajac.
> Zauwaz jednak ze VC6+windows+sprzet na ktorym to bedzie
> w miare chodzilo jest nieco drozszy niz vi+g++ + linuks + sprzet
> na ktorym to bedzie chodzilo. Oczywiscie wygoda, moglbys powiedziec,
> musi miec swoja cene, ale mi niektore programy szybciej pisze sie
> w vi niz dawniej za pomoca jakichkolwiek IDE - niektore, czyli te
> poza problematyka RAD jesli wiesz co mam na mysli.

Kupujac nowy komputer w normalnym sklepie dostajesz propozycje
dodania osa (windowsa oczywiscie)
taka wersja "tylko dla nowych komputerow" kosztuje grosze w porownaniu z
cena pudelkowa.

Kupujac taki komputer (nie skladajac samemu) masz juz dwa brakujace elementy
czyli komp+windows, brakuje vc6, coz... to inwestycja na 200zl...
tyle co 1.5 gry komputerowej na ktore gowniarze wydaja fortuny...
mysle, ze stac cie na to.

Co do RAD to sie nie wypowiadam, bo zawsze uwazalem ze to rysowanie
aplikacji a nie ich programowanie.
W zwiazku z tym, ze grafikiem ze specjalizacja na aplikacje nie jestem nie
zamierzam sie tym zajmowac :)

Pozdrawiam,
Daniel Biesiada