Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: DB (hollow_at_think.twice.before.sending.me.spam.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 12:02:15 MET DST

> Ee tam. Na amidze tez kazdy program wygladal inaczej :)

To chyba juz wolny wybor ambitnych programistow,
bo sa przeciez standardowe liby workbencha, ktore oferuja standardowe
kontrolki
nie wiem dokladnie jak to dziala, ale swego czasu jak sobie dziubdzialem pod
StormC na amidze to byly
biblioteki obslugujace jakos ustandaryzowane kontrolki takie jak oferuje os
w swoich aplikacjach.

Pozdrawiam,
Daniel Biesiada