Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: Tomasz Kaczanowski (tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 09:33:15 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000, Pszemol wrote:

> "Tomasz Kaczanowski" <tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl> wrote in message
> [...]
>
> Wylaczanie pamieci wirtualnej to duzy, duzy blad pod Windows.
> Kto Cie do tego namowil? Czy znasz konsekwencje takiej decyzji?

A kto powiedzial, ze pracuje pod windows... Pod W98 po wylaczeniu
wirtualki (majac 64MB pamieci) nie starczylo pamieci temu pseldo systemowi
na wczytanie wszystkich ikonek wyrzuconych na blat... - ja nie mowie tu o
prymitywnych systemach typu windows, przy 32MB tworze sobie jeszcze
dynamiczny ram dysk, tak aby moc przetestowac oprogramowanie przed
instalacja (i niepotrzebnie nie zasmiecac dysku...)

Kaczus/BlaBla & AUG-Lodz

--
Happy AmigaPPC Owner