Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 13:29:43 MET DST

GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote:
: Jak widze pieknie przesuwajacy sie kursor na mojej Amidze z prockiem
: 030_at_50 to smiac mi sie chce na widok tego czegos na ekranie stjacego
: obok blaszaka z 550Mhz prockiem, akceleratorem grafy koszmarnymi
: ilosciami pamieci itp.
: Gdy po raz pierwszy odpalilem w domu blache to myslalem ze cos jest
: nie tak systemem/sprzetem - ale po krotkim czasie uswiadomilem sobie
: ze pecet tak ma.

  NIe na problemu. Myszka na PS2 i ps2rate i masz dokladnie to samo.

Wit